Wysyłka i obsługa — Kliknij zakładkę Wysyłka i płatności w ofercie:
Jeśli sprzedawca nie podał kosztu wysyłki do Polski, przed zakupem zapytaj go, czy i za ile wyśle przedmiot do Polski.
Jeśli sprzedawca nie chce wysłać do Polski, lub koszt wysyłki jest zbyt wysoki, nie licytuj ani nie kupuj.
Jeśli sprzedawca wysyła do Polski, a wartość przedmiotu jest znaczna, poproś, aby ubezpieczył wysyłkę i nadał przesyłkę ze śledzeniem (tracking).
Płatność
Rozważ zapłatę poprzez PayPal, który oferuje ochronę kupujących, jeśli nie otrzymasz przedmiotu lub jest on niezgodny z opisem.
Kwalifikujące się transakcje są objęte ochroną do pełnej wysokości ceny zakupu, wliczając w to koszt wysyłki.
Zachowaj ostrożność, jeśli sprzedawca akceptuje tylko jedną formę płatności np.: czeki gotówkowe, błyskawiczne przekazy pieniężne (Western Union i MoneyGram).
Nigdy nie płać gotówką i zachowaj ostrożność przy płaceniu przekazem pieniężnym.
Zwroty — Zanim kupisz, sprawdź warunki zwrotów sprzedawcy lub zapytaj go:
Czy akceptuje zwroty?
W jakiej sytuacji możesz zwrócić przedmiot?
Czy musisz zwrócić towar w konkretnym terminie?
Jakie formy zwrotu pieniędzy zapewnia?
Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Czy nalicza specjalne opłaty?